Otsikko
Isäni sotilaskantakortissa maininta AII LTO 8a jostain lääkärin antamasta diagnoosista luultavasti kyse mutta mistä

Kysytty

Isäni sotilaskantakortissa maininta AII LTO 8a jostain lääkärin antamasta diagnoosista luultavasti kyse mutta mistä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Sen verran sain heti selville, että kysymys on puolustusvoimien lääkärintarkistusohjeesta (LTO). A II tarkoittanee palveluskuntoisuusluokkaa ja 8a taas sairausdiagnoosia. Asiaa kannattaa tiedustella Maanpuolustuskorkeakoulun kirjastosta, sillä diagnoosikoodeja en löytänyt verkosta. Maanpuolustuskorkeakoulun kirjaston sähköposti on kirjasto.mpkk@mil.fi Lähettäessäsi kysymyksen, kannattaa mainita miltä vuodelta kantakortti on.

Terveisin