Instrumentaali-musiikkikappale CD:llä on 1min 37 sek pitkä, onko matti meikäläisen missään mahdollista "miksata" kappale monta kertaa peräkkäin,ilman taukoja,…

Kysytty

Instrumentaali-musiikkikappale CD:llä on 1min 37 sek pitkä, onko matti meikäläisen missään mahdollista "miksata" kappale monta kertaa peräkkäin,ilman taukoja, katkoja, jolloin kappaleen kesto pitenisi, tulisi uusi kestoltaan pidempi versio. Kappale tulee omaan käyttöön. Vai voiko palvelun ostaa, mistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
Kirjasto 10:stä löytyy äänitysstudio, jossa kyseisen toimenpiteen voi suorittaa. Henkilökunta opastaa laitteiden käytössä.
Voit kysyä tarkempia tietoja heiltä sähköpostitse:
tietopalvelu.kirjasto10@hel.fi