Ilmoitan huomioksi, että tarkistatte tilanteen kun yritin uusia lainojani tänään ,mutta teidän kyyti .fi sivun uusi laina linkki ei toimi .... joku yhteys…

Kysytty

Hei!
Ilmoitan huomioksi, että tarkistatte tilanteen kun yritin uusia lainojani tänään ,mutta teidän kyyti .fi sivun uusi laina linkki ei toimi .... joku yhteys vika tai jotain ????
Pikaista korjausta odottaen asiakkaanne.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kiitos ilmoituksestanne, ilmoitin ongelmasta eteenpäin ja se saadaan toivottavasti korjattua pian. Lainat voi uusia myös puhelimitse numeroista 020 615 5232 ja 020 615 6106.