Ilmestyykö Teemu Keskisarjan kirja Suomen ihmisten historia ollenkaan?

Kysytty

Ilmestyykö Teemu Keskisarjan kirja Suomen ihmisten historia ollenkaan?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Juuri tällä viikolla tuli tieto, että kirjan ilmestyminen on siirtynyt, joten tilaukset on peruttu. Tämänhetkisten tietojen mukaan kirja on lykkääntynyt vuoteen 2023. Uskoisin, että se silloin ilmestyy. Keskisarjan Saapasnahka-tornikin lykkääntyi samalla tavalla - muistaakseni myös Murhanenkeli. Ehkäpä hänella on sen verran kiirettä eri projektien kanssa, että kaikkea ei ehdi saada aikataulun mukaan valmiiksi.