Otsikko
Ilmastovieraat (Helmet) ovat katsottavissa Facebookissa. En ole facessa enkä pääse livenä kuuntelemaan. Muita vaihtoehtoja?

Kysytty

Ilmastovieraat (Helmet) ovat katsottavissa Facebookissa.
En ole facessa enkä pääse livenä kuuntelemaan.
Muita vaihtoehtoja?

Vastaus

Vastattu

Facebook on tosiaan ainoa paikka josta näitä vierailuja voi seurata etänä. Et kuitenkaan tarvitse Facebook-tiliä voidaksesi seurata lähetystä. Helmet-sivuilla jokaisen Ilmastovieraat-tapahtuman kohdalta löytyy linkki, jonka kautta voit katsoa esitystä kirjautumatta.