Ihmettelen mitä tarkoittaa cd-levyissä ja nuottiaineiston tiedoissa (helmetistä katsoin) vuosiluvun edessä olevat kirjaimet P tai nuoteissa C. tarkoittavatko…

Kysytty

Hei,
Ihmettelen mitä tarkoittaa cd-levyissä ja nuottiaineiston tiedoissa (helmetistä katsoin) vuosiluvun edessä olevat kirjaimet P tai nuoteissa C. tarkoittavatko ne vain yksinkertaisest Painettu(vuosi) ja Copyright?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ohessa "suomennos" merkinnöille p ja c:
p2012 = (first) publication in 2012 = äänite julkaistu ensimmäistä kertaa vuonna 2012
c2012 = (first) copyright year 2012 = nuotti julkaistu ensimmäistä kertaa vuonna 2012