Ihmettelen kun varaamani kirja : Kasvun ja hoidon osaaja helmetin sivuilla lukee et Tikkurilan kirjastossa olisi nyt saatavilla kirja et kuitenkaan ei ole…

Kysytty

Ihmettelen kun varaamani kirja : Kasvun ja hoidon osaaja helmetin sivuilla lukee et Tikkurilan kirjastossa olisi nyt saatavilla kirja et kuitenkaan ei ole tietoa sähköpostissa et olisi kirja sieltä lainattavissa. Tarvitsisin kirjaa kyllä mahdollisimman pian!!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kasvun ja hoidon osaaja -teosta ei ole Tikkurilan kirjastossa, kuten muissakaan Helmet-kirjastoissa, tällä hetkellä hyllyssä, koska siihen on varauksia. Helmet-tietueessa lukee Tikkurilan kirjaston niteen kohdalla "odottaa noutoa", mikä tarkoittaa sitä, että se on varattu ja odottaa teoksen varanneen asiakkaan noutoa.

Voit seurata varauksesi tilannetta omissa tiedoissasi Helmetissä tai Taskukirjasto-sovelluksessa, jos olet sen ladannut.

http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2184051__SKasvun%20ja%20ho…