Otsikko
Ihanat kirjastoihmiset, rikoin kyläilyreissullani tiskatessa ystävälleni rakkaan viinilasin, sellaisen ihan tavallisen näköisen värittömän kapistuksen. Olen…

Kysytty

Hei ihanat kirjastoihmiset,

rikoin kyläilyreissullani tiskatessa ystävälleni rakkaan viinilasin, sellaisen ihan tavallisen näköisen värittömän kapistuksen. Olen yrittänyt löytää vastaavaa, jotta voisin korvata vahingon, mutta en ole onnistunut. Viinilasin pohjassa luki Greenwich Meridian 2 0 0'0''. Harras toiveeni olisi ollut, että siellä olisi lukenut Ikea tai Anttila.

Lieneekö tehtävä toivoton löytää korvaava pikari jostakin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Greenwich Meridian 2 0 0'0'' näyttäisi olevan National Maritime Museumin rekisteröity tavaramerkki. Museolla on kauppa ainakin Lontoossa, mutta en onnistunut löytämään valikoimasta viinilaseja. Kaupan sivuille pääset tästä:

http://shop.rmg.co.uk/

Astioita näytetään myyvän myös esim. Huuto.netissä

http://www.huuto.net/kohteet/greenwich-meridian-2000-astiastot/224923021

Ehkä on mahdollista löytää ystävällesi samanlainen lasi rikkoutuneen tilalle, mutta ei se taida ihan helppoa olla. Ehkä Ikeasta tai Anttilasta löytyisi jokin muu mieluinen...

4 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Noita muuten nimenomaan myytiin Anttilassa vuosituhannen vaihteessa

Jokin plussakortti- tai kuponkikampanja oli kyseessä, Millennium-huumaa. Ja tavaramerkki näyttää olevan vanhentunut, joten tuskin enää tuotannossa.

Minulla olisi kyseisiä geenwich meridian viinilaseja 2kpl.

siis greenwich.

Hei
Minulla olisi 2 viinilasiamyynnissä noita juurikin. 10ela saat

yst.terv

Tanja Hokkanen

Greenwich meridian 2000 viinilaseja kaivattaisiin mahd.pian

Kekkerit-lasit olivat silloin samalla citymarketeissa samoilla keräilymerkeillä. Olisiko viinilasi ollut sitä sarjaa.

Heippa,
Kaapista löytyisi 5 kpl kyseisiä viinilaseja jotka voisin myydä pois :)

Moi,

Mahtaako joltain löytyä näitä viinilaseja vielä. Poikani hajotti vahingossa yhden tällaisen jouluruokailun yhteydessä. Jos löytyy, niin laita viestiä raippi@hotmail.com.

Hei, minulla olisi kaksi Greenwich Meridian 2000 viinilasia. Voisin myydä ne pois.

Moi Tuija!

Huomasin nyt vasta viestisi ja koska olen siirtynyt uuteen sähköpostiosoitteeseen, en pääse viestiäsi katsomaan jos olet sellaisen lähettänyt. Jos saat tämän viestin vielä tämän vuoden puolella, niin olen edelleenkin ilman ko. Laseja ja ostan ne mielellään sinulta pois. Voitko lähettää viestin osoitteeseen kone.insinoori@suomi24.fi? Hinta +toimituskulut Poriin ja haluamasi toimitusehdot.

Hei! Olisiko kenelläkään myydä näitä viinilaseja vielä? Tarkoitan tätä greenwich meriduan 2000

Moi! Mahdatko lukea enää tätä postia. Minulla yksi ko.lasi Tampereella.
Laita viestiä rantarai@gmail.com