HYVÄ PÄIVÄÄ. OLEN ULKOSUOMALAINEN JA ENTISENÄ NUMMELALAISENA SAIN TUTTAVALTANI TIEDON VEIJO AULION VALOKUVANÄYTTELYSTÄ LOHJAN KIRJASTOSSA. VOIKO KUVIA…

Kysytty

HYVÄ PÄIVÄÄ.
OLEN ULKOSUOMALAINEN JA ENTISENÄ NUMMELALAISENA SAIN TUTTAVALTANI TIEDON VEIJO AULION VALOKUVANÄYTTELYSTÄ LOHJAN KIRJASTOSSA.
VOIKO KUVIA KATSELLA NETISSÄ ?
YST. TERVEISIN

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Veijo Aulion valokuvanäyttely on esillä Lohjan pääkirjastossa 7.-25.9.
Kuvia ei valitettavasti ole netissä, ainoastaan Valokuvia-näyttelyn juliste kirjaston kotisivuilla, osoitteessa: www.lohja.fi/kirjasto/tapahtumat.asp?id_tiedote=354&kieli=246

Suomen mainosvalokuvaajien sivuilta löytyy vuoden 2008 vuosikilpailusta muutama sama Veikko Aulion kuva kuin Lohjan näyttelyssä. Näitä voi katsoa osoitteesta: www.mainosvalokuvaajat.com/nayttely/smv2008/slides/L_Aulio_Brass_renova…