Otsikko
Hyvä kysymyspalsta Kotimaa-lehdessä päätoimittaja Leino Hassinen julkaisi marraskuussa 1969 pääkirjoituksen, jossa käsiteltiin homoseksuaalisuutta. "Kotimaa…

Kysytty

Hyvä kysymyspalsta

Kotimaa-lehdessä päätoimittaja Leino Hassinen julkaisi marraskuussa 1969 pääkirjoituksen, jossa käsiteltiin homoseksuaalisuutta.

"Kotimaa-lehden pääkirjoitus, marraskuu 1969, numero 81/1969.
Päätoimittaja Leino Hassinen"

Voisinko saada luettavakseni tuon pääkirjoituksen?

Ystävällisesti

Vastaus

Vastattu

Vanhoja Kotilaa-lehtiä ei säilytetä Helsingin kaupunginkirjaston varastossa. Suosittelen, että käännyt tässä asiassa Kansalliskirjaston puoleen. Kotimaa, kuten monet muutkin sanomalehdet on Kansalliskirjastossa luettavana mikrofilmiltä. Mikrofilmin tallennusnumerot löytyvät Mikrofilmitietokannasta .  Jos sinulla on olemassa Kansalliskirjaston kirjastokortti, voit tilata mikrofilmin verkon kautta luettavaksi. Jos sinulla ei ole Kansalliskirjaston kirjastokorttia, sinun on ensin hankittava kortti. Sen jälkeen voit tilata mikrofilmin itsellesi katsottavaksi. Voit myös kopioida artikkelin paperille.

Kansalliskirjasto

Toinen vaihtoehto on se, että otat yhteyttä Kansalliskirjaston jäljennepalveluun. He voivat toimittaa sinulle sinulle toivomasi artikkelin. Palvelu on maksullista. Kirjoita artikkelin tiedot ja omat tietosi mahdollisimman tarkasti tilauslomakkeeseen.

Jäljennepalvelu

Voit olla myös yhteydessä Kansalliskirjaston asiakaspalveluun.