Otsikko
Hyvä Kirjastonhoitaja! Toivoisin saavani tiedon, kenen venäläisen kirjailijan teos (novelli tai näytelmä) on nimeltään Osasto 6? Kertoo käsittääkseni…

Kysytty

Hyvä Kirjastonhoitaja! Toivoisin saavani tiedon, kenen venäläisen kirjailijan teos (novelli tai näytelmä) on nimeltään Osasto 6? Kertoo käsittääkseni mielisairaalasta tai lääkärin sairastumisesta. Teatterinjohtaja Asko Sarkola tulee esittämään tästä monologin ja unohdin kirjailijan nimen.
Olisi todella ystävällistä, jos saisin tähän vastauksen.
Etukäteen toiveikkaana kiittäen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjailija on Anton Tsehov ja novellin nimi Sali 6.Novelli löytyy esim. Tsehovin Valittujen novellien 2.osasta.
http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2017625__Stsehov__Ff%3Afac…