Huomenta! Onko mahdollista (mielellään Keski-Suomessa) digitalisoida tärkeitä ääninauhoja? Kelakoko max. 18 cm, nopeudet 9,5 cm/s ja 19 cm/s.

Kysytty

Huomenta! Onko mahdollista (mielellään Keski-Suomessa) digitalisoida tärkeitä ääninauhoja? Kelakoko max. 18 cm, nopeudet 9,5 cm/s ja 19 cm/s.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jyväskylän kaupunginkirjaston digitointitilassa ei voi digitoida kelanauhoja. KESKI-kirjastoihin kuuluvassa Kannonkosken kirjastossa on kelanauhojen editointilaitteisto. Kannonkosken kirjasto on avoinna ma, ti ja to klo 13-19 ; ke ja pe klo 9-15.30. Puh. 044-4596180 ja 044-4596181. Sähköpostiosoite: kirjasto(at)kannonkoski.fi ja nettisivut: www.kannonkoski.fi/kirjasto