Otsikko
Huomenta. Minulla on vuonna 1996 annettu kirjastokortti. Yritin kirjautua sillä eilen äänikirjantilaajaksi muuta se ei onnistunut. Kysyn onko korttini…

Kysytty

Huomenta. Minulla on vuonna 1996 annettu kirjastokortti. Yritin kirjautua sillä eilen äänikirjantilaajaksi muuta se ei onnistunut. Kysyn onko korttini vanhentunut kun en ole sitä pariin vuoteen käyttänyt

Vastaus

Vastattu

Hei!

Kirjastokortit vanhentuvat, jos niitä ei pariin vuoteen käytä. Pitää mennä lähikirjastoon kuvallisen henkilöllisyystodistuksen kanssa. Käytännön kirjastoasioissa kannattaa kääntyä lähikirjaston puoleen.