Otsikko
Huomenna ilmestyy Tuomas Vimman uusin kirja Raksa. Osaatteko sanoa, kuinka kauan kestää, että kirjan voi lainata kirjastoista? Kiitos!

Kysytty

Hei!

Huomenna ilmestyy Tuomas Vimman uusin kirja Raksa. Osaatteko sanoa, kuinka kauan kestää, että kirjan voi lainata kirjastoista?

Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkkaa päivämäärää on valitettavasti mahdotonta sanoa. Tällaiset paljon kysytyt uutuudet, jotka kirjastot tilaavat jo etukäteen ennakkotietojen perusteella, toimitetaan yleensä kirjakaupoista kirjastoihin heti ilmestyttyään. Myös kirjastojen luettelointiosastoilla ne pyritään käsittelemään lainauskuntoon ensi tilassa. On siis hyvinkin mahdollista, että Raksa tulisi lainattavaksi ja varattavaksi jo lähipäivinä. Tilannetta kannattaa seurata HelMet-verkkokirjaston kautta.