Otsikko
Huomasin teillä olevan cd-levy Brother Ali : Shadows on the sun , ja haluaisin lainata sen, mutta missä cd-levy nyt on? Voisin käydä noutamassa sen kyseisestä…

Kysytty

Huomasin teillä olevan cd-levy Brother Ali : Shadows on the sun , ja haluaisin lainata sen, mutta missä cd-levy nyt on? Voisin käydä noutamassa sen kyseisestä kirjastosta, ja tarvitsisin sitä viimeistään maanantaina 8.2. Tuotenro oli RS0034-2 RSE ja luokka 788.13. Levystä ei lue tietoa missä se on ja onko se varattu/lainattu vai hyllyssä. Kiitos avusta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Levyyn ei liity nidetietoja. Tämä tarkoittaa, ettei levyä ole vielä yhtään kappaletta lainattavissa.
Nähtävästi se on kuitenkin tulossa, koska tiedot jo löytyvät.