Huomasin Sellon kirjastossa olevan ompelukoneen. Voiko sitä tulla käyttämään kuka vaan ja milloin vaan, vai mitä varten se siellä on?

Kysytty

Huomasin Sellon kirjastossa olevan ompelukoneen. Voiko sitä tulla käyttämään kuka vaan ja milloin vaan, vai mitä varten se siellä on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tervetuloa Sellon kirjaston pajaan ompelemaan. Varaa aika numerosta (09)8165 7607 varmistuaksesi että kone on vapaa. Ompelulankoja löytyy vähän, neuloja koneeseen on hiukan enemmän. Omat kankaat luonnollisesti mukaan.