Huomasin, että kirjaston internet yhteyden tarjonta tapahtuu vain langattomasti. Minulla on pieni kannettava jossa vain langallinen verkkokortti. Onko…

Kysytty

Huomasin, että kirjaston internet yhteyden tarjonta tapahtuu vain langattomasti. Minulla on pieni kannettava jossa vain langallinen verkkokortti. Onko kirjaston koneen verkkoa mahdollista käyttää omassa koneessa (eli hetkeksi irrottaa piuha kirjaston pöytäkoneesta ja kytkeä omaan kannettavaan) jossa ei ole WLAN yhteyttä. 15 minuuttia riittänee ohjelmistopäivitykseen.

Vastaus

Vastattu

Lohjan kaupunginkirjastossa ei voi kytkeä kirjaston koneisiin mitään ulkopuolista. Lisäksi verkko ei toimisi, kun kytkettynä olisi vieras tunnus.