Huczynski, A. & Buchanan, D. (2006) Organizational Behaviour - an introductory Löytyykö em. kirjaa, esim. suomeksi?!

Kysytty

Hei,

Huczynski, A. & Buchanan, D. (2006) Organizational Behaviour - an introductory
Löytyykö em. kirjaa, esim. suomeksi?!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Huczynskin kirja ‘Organizational Behaviour - an introductory’ ei ole ilmestynyt suomeksi.

Pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastoista englanninkielisen laitoksen 6. painos näyttää tällä hetkellä olevan lainassa, mutta neljättä ja viidettä painosta löytyy hyllystä.
Tarkista tilanne oheisesta linkistä: http://www.helmet.fi/search*fin?/Xhuczynski+organizational&searchscope=…

Jos kirjastokorttiisi on liitetty pin-koodi, voit tehdä varauksen kirjasta oheisen linkin kautta. Voit myös soittaa kirjastoon (vaikkapa Pasilaan, puh. 31085001) ja pyytää henkilökuntaa tekemään varauksen. Kirja toimitetaan valitsemaasi kirjaston toimipisteeseen. Varauksen hinta on 50 senttiä.