Otsikko
HS 19.8.2008 kulttuuri/kirjat Onko teosta tai tulossa kirjastoon? Olavi Paukkonen- Päämajan tiedustelija. Toim. Pekka Turunen Ajatus kirjat 237s. Milloin…

Kysytty

HS 19.8.2008 kulttuuri/kirjat

Onko teosta tai tulossa kirjastoon?

Olavi Paukkonen- Päämajan tiedustelija. Toim. Pekka Turunen Ajatus kirjat 237s.

Milloin kirjastoon tulee:
- Ilkka Remes uusin kirja
- Reino Lehväslaiho
- Esa Siren
Uusimmat kirjat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olavi Paukkosen Päämajan tiedustelija -teosta on tilattu pääkaupunkiseudun kirjastoihin. Vielä se ei kuitenkaan ole lainattavissa tai varattavissa.

Remeksen uusin eli "Pyörre" ilmestyy syyskuun lopussa.
Reino Lehväslaihon "Isku itään" ilmestyy lokakuussa.
Esa Sirenin "Verinen tie" ilmestyy elokuussa.

Kaikkia näitä kirjoja on tilattu pääkaupunkiseudun kirjastoihin. Ne eivät ole vielä lainattavissa. Kirjan ilmestyttyä yritämme saada sen mahdollisimman nopeasti asiakkaiden luettavaksi.