Hoidan koulumme koulukirjastoa, ja olisin kysynyt seuraavaa: Voiko koulukirjaston "kortistoa" pitää vain sähköisessä muodossa, eli luetteloa kirjoista esim…

Kysytty

Hoidan koulumme koulukirjastoa, ja olisin kysynyt seuraavaa: Voiko koulukirjaston "kortistoa" pitää vain sähköisessä muodossa, eli luetteloa kirjoista esim. muistitikulla? Sääteleekö asiaa joku laki vai voiko koulu itse päättää miten toimii?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Koulu voi järjestää aineistonsa luetteloinnin vapaasti. Hyödyllistä tietoa löytyy Suomen koulukirjastoyhdistys ry:n sivuilta osoitteessa http://www.suomenkoulukirjastoyhdistys.fi/