Otsikko
Hirveen vaikeeta löytää oikea hakusana! Miten löydän netistä mustavalkoisia kuvia? Kun en itsekään tiedä miten asia muotoillaan...

Kysytty

Hirveen vaikeeta löytää oikea hakusana!
Miten löydän netistä mustavalkoisia kuvia?
Kun en itsekään tiedä miten asia muotoillaan...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Hae vaikkapa sellaiselta hakupalvelimelta kuin :
http://www.northernlight.com seuraavalla haulla:
"free black and white images" (free-sanan voin jättää poiskin, mutta jos senkin sisällyttää hakuun, saa tulokseksi sivuja, joiden kuvia voi vapaasti kopioida rikkomatta tekijänoikeutta).