Otsikko
Hevosviesti järjesti kilpailun, jossa etsittiin parasta puunajuria Suomesta. Yhtä juttua varten olisin tarvinnut tietoja, mutta kun en ole varma vuodesta niin…

Kysytty

Hevosviesti järjesti kilpailun, jossa etsittiin parasta puunajuria Suomesta. Yhtä juttua varten olisin tarvinnut tietoja, mutta kun en ole varma vuodesta niin kysyn: onko Hevosviestin numerot mikrofilmattuna teidän arkistoissa tai onko mahdollisesti netissä. Luulen että vastaus kysymykseeni löytyy toukokuun lehdestä vuosilta 1955-65. Lehdet ovat E-P maakunta-arkistossa lukkojen takana.
Kiitos jos vaivaudutte vastaamaan. Olen Keuruulta, jos ei tietoa saa sähköisesti niin voinko ajella teille itse etsimään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Jyväskylän kaupunginkirjastossa ei ole vanhoja Hevosviesti-lehtiä, mutta niitä saatavissa Jyväskylän yliopiston kirjastosta. Lehdet on digitoitu Kansalliskirjaston kokoelmaan ja digitoitua aineistoa pääsee tutkimaan Yliopiston kirjastossa. Kannattaa ottaa yhteyttä Jyväskylän yliopiston kirjastoon: https://kirjasto.jyu.fi/