Hesarissa oli vertailu autokouluista muutamia kuukausia sitten. Miten löytäisin tämän artikkelin?

Kysytty

Hesarissa oli vertailu autokouluista muutamia kuukausia sitten. Miten löytäisin tämän artikkelin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vertailu ilmestyi Helsingin Sanomissa 27.3.1999 otsikolla Autokouluissa on hinta- ja laatueroja. Helsingin pääkirjastossa lehtiä säilytetään kolme kuukautta ja sitä vanhemmat lehdet löytyvät mikrofilmeinä. Mikrofilmeiltä on mahdollista kopioida.