Otsikko
Herttoniemen kirjasto Kettutiellä suljetaan piakkoin, tais olla 15.2.2020. Vaimoni on ollut paikalla avajaisissa. Hän muistelee että avajaiset olisivat olleet…

Kysytty

Hei! Herttoniemen kirjasto Kettutiellä suljetaan piakkoin, tais olla 15.2.2020. Vaimoni on ollut paikalla avajaisissa. Hän muistelee että avajaiset olisivat olleet 6.6.1972. Pitääkö paikkansa, vai muistaako väärin? En löytänyt päivämäärää mistään netistä..onko vielä löydettävissä jostain?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kettutien toimipisteen avajaisvuosi on tosiaan 1972. Valitettavasti en onnistunut löytämään tarkalle päivämäärälle vahvistusta käsillä olevista lähteistä. Kollega Herttoniemen kirjastostakaan ei löytänyt päivämäärää, mutta vinkkasi että vastaus voisi löytyä Helsingin kaupunginarkistosta. Voit tehdä asiasta tiedustelun kaupunginarkiston palautelomakkeella: www.hel.fi/arkisto/palaute.

Tai ehkäpä joku palvelun lukijoista muistaisi tarkan päivämäärän?