Helsingin Sanomat heinä-elokuu 2002, Helsingin kaupungin kouluviraston avoinna oleva talouspäällikön paikka. Etsin tätä ilmoitusta. Hakuaika on jo mennyt…

Kysytty

Helsingin Sanomat heinä-elokuu 2002, Helsingin kaupungin kouluviraston avoinna oleva talouspäällikön paikka. Etsin tätä ilmoitusta. Hakuaika on jo mennyt umpeen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei! Kysy lähikirjastostasi ko. kuukausien numeroita. Helsingin kaupunginkirjaston pääkirjastossa Pasilassa säilytetään Hesaria 3 kk lehtinä, jonka jälkeen ne ovat saatavilla mikrofilmeillä. Toimii itsepalveluna, henkilökuntaresurssit eivät riitä hakemiseen. Meillä on palvelukopiojärjestelmä, mutta se edellyttää täsmällistä tietoa, kuten päivämäärä.