Otsikko
Helmet-järjestelmän mukaan Mihail Bulgakovin "Morfiini ja muita kertomuksia" -nimistä kirjaa ei ole olemassa. Miksei? Tietääkseni ko. kirja on suomennettu ja…

Kysytty

Helmet-järjestelmän mukaan Mihail Bulgakovin "Morfiini ja muita kertomuksia" -nimistä kirjaa ei ole olemassa. Miksei? Tietääkseni ko. kirja on suomennettu ja painettu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasta on otettu uusi painos vuonna 2011. Se on tilattu moneen pääkaupunkiseudun kirjastoon syyskuussa. Vielä tilauksesta ei näy merkintää tietonannassamme, joten sitä ei ihan vielä voi varata.