Helmet.fi-verkkopalvelu, jossa omia lainoja tai varauksia voi selata, ei ole toiminut ainakaan viikkoon. Onko asiaan tulossa korjausta lähiaikoina?

Kysytty

Helmet.fi-verkkopalvelu, jossa omia lainoja tai varauksia voi selata, ei ole toiminut ainakaan viikkoon. Onko asiaan tulossa korjausta lähiaikoina?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eilen, 27.8. kirjastojärjestelmässä oli noin kahden ja puolen tunnin mittainen toimintahäiriö kello 15.10-17.45 välisenä aikana. Muulloin järjestelmä on toiminut normaalisti.

Koska mitään viikon mittaisia katkoja ei HelMetissä siis ole ollut, voisiko kysymys olla esim. häiriöstä käyttämässäsi internet-yhteydessä?

Jos ongelma jatkuu, ottaisitko uudelleen yhteyttä HelMetin omalla palautelomakkeella http://www.lib.hel.fi/helmet-palaute/.