Otsikko
Heips luin 70-luvulla pienen kirjasen ulkohuussin rakentamisesta, kirjan kirjoittaja oli syventynyt hyvin tarkoin huussin syvimpään olemukseen, ja oli mitä…

Kysytty

Heips
luin 70-luvulla pienen kirjasen ulkohuussin rakentamisesta,
kirjan kirjoittaja oli syventynyt hyvin tarkoin huussin syvimpään olemukseen, ja oli mitä mainiointa luettavaa, kirjanen on kirjoitettu mitä ilmeisimmin pieni pilke silmäkulmassa, mutta antaa erittäin hyvin perusteltuja ohjeita ja ratkaisumalleja huussin rakentajille.
Kirjan nimestä tai kirjoittajasta ei ole mitään tietoa, mahtasko kirjastonhoitajalta löytyä apua kadonneen kirjasen löytymiseksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan kyseessä Charles Salen pikku kirja nimeltä "Mestarismies eli pieni tarina siitä miten erikoistuminen tekee ihmisen tyytyväiseksi ja onnelliseksi". Alkuteos "The Specialist", suomennos Ville Repo.