Heii! Missä on se kaavake, jolla pyydetään tilaaamaan kirjastoon jokin uutuuskirja? Ennen se löytyi helposti.

Kysytty

Heii!

Missä on se kaavake, jolla pyydetään tilaaamaan kirjastoon jokin uutuuskirja?
Ennen se löytyi helposti.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaavake löytyy kirjaston kotisivuilta Aineistot ja tiedonhaku-osion alta. Hankintaehdotukseen pääsee myös aakkosellisen hakemiston kautta. Ohessa linkki hankintaehdotukseen
http://www.vaasa.fi/WebRoot/380444/Vaasa2010SubpageKirjasto.aspx?id=104…