Otsikko
Haussa olisi lasten tai nuorten kirja noin 90-luvun puolivälistä. Kirjassa oli joka aukeamalla pulmatehtävä esim labyrintti tai muu vastaava, joka piti…

Kysytty

Hei. Haussa olisi lasten tai nuorten kirja noin 90-luvun puolivälistä. Kirjassa oli joka aukeamalla pulmatehtävä esim labyrintti tai muu vastaava, joka piti ratkaista että pääsi tarinassa eteenpäin. Saattoi olla samaa sarjaa salapoliisin käsikirjan kanssa. Yksi tehtävistä oli ainakin ratkaista reitti majakalle kiviä pitkin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan kyseessä Vakoilijan käsikirja, josta on  otettu uusia painoksiakin?

TEOS    Vakoilijan käsikirja / kuvittanut Colin King ; [kirjoittaneet] Falcon Travis ... [et al.] ; [suomentanut Marvi Jalo]
PAINOS    8. uudistettu painos
Julkaisutiedot    Helsinki : Tammi, 2008
ULKOASU    192 sivua : kuvitettu ; 21 cm

2 ääntä

Kommentit

Tuo reitti kiviä pitkin jonnekin (en muista oliko se majakka vai joku muu linnake) tuo mieleen kirjan, joka itselläni oli 90-luvulla. Muistaakseni sen nimi oli Kummitusmatkat, ja siinä oli kolme eri tarinaa, joissa edettiin sivu sivulta tehtäviä ratkoen.