Nuorten TV-sarja 90- tai 00-luvulta

Kysytty

Haussa nuorten TV-sarja 90- tai 00-luvulta. Muistan sarjasta seuraavaa; mitä luultavimmin tullut yleltä, ns. koulun jälkeiseen aikaan. TV-sarjassa oli ilkeä mielinen tohtori/lääkäri ja heitä vastaan taisteleva nuorisojoukko. Tohtorin/lääkärin kyky oli hypnotisointi, tämän hän suoritti ottamalla pois silmälasinsa: tämä kohtaus oli introssa mukana. Hänen silmistään lähti virheitä kiemuroita, jotka täyttivät introssa koko ruudun lopuksi.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä lienee v. 1999 alkaen Suomessa esitetty 18-osainen sarja Riivattu rehtori (The Demon Headmaster).

Riivattu rehtori – Wikipedia

The Demon Headmaster (1996 TV series) - Wikipedia

The Demon Headmaster Intro - YouTube