Haussa joku kirja, joka kertoo ajoituksesta. Siitä miten asiat tulevat nenän eteen silloin kun niitä tarvitsee. Siitä miten toisilla näin tapahtuu - ja…

Kysytty

Haussa joku kirja, joka kertoo ajoituksesta. Siitä miten asiat tulevat nenän eteen silloin kun niitä tarvitsee. Siitä miten toisilla näin tapahtuu - ja toisilla on ajoitus aina pielessä ja asiat tapahtuvat väärään aikaan tai väärässä järjestyksessä, esimerkiksi muuttaa toiselle puolelle kaupunkia ja seuraavalla viikolla saa työpaikan vanhan kodin naapurista (ei olisi muuttanut, jos olisi tiennyt työstä jne).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sopiva kirja voisi olla tämä: Milloin? : oikealla hetkellä toimimisen taito / Daniel H. Pink. Kirjan saa lainaan Helmet-kirjastoista. Tosin ei ihan samantien, koska kirjaan on tällä hetkellä yli kolmesataa varausta, eli ajoituksessa on vielä parannettavaa.