Otsikko
Harrastan sukututkimusta ja etsin tietoa missäpäin Tamperetta esivanhempiani on aikoinaan asustanut. Tampereelta taitaa löytyä joitain vanhoja…

Kysytty

Hei,
harrastan sukututkimusta ja etsin tietoa missäpäin Tamperetta esivanhempiani on aikoinaan asustanut. Tampereelta taitaa löytyä joitain vanhoja osoitekalentereja, mutta missä niihin pääsisi tutustumaan. En itse asu Tampereella ja mietin voisiko niitä saada kaukolainaksi vai pitäisikö tulla paikan päälle niitä katsomaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Osoitehakemistoja löytyy Tampereen maakuntakirjastosta mutta niitä ei lainata kaukolainaksi. Voi käydä paikan päällä tutkimassa tai jos tietää tarkat vuodet milloin ovat asustaneet Tampereella voi soittaa Tampereen kirjastoon 040-800 7827 niin he voivat etsiä tiedon ja lähettää kopioita.

0 ääntä

Kommentit