Hämeenlinnan kaupunginkirjastossa ei ole, olisiko jossain laitanattavissa "Small Town Singers" -nimisen ruotsalaisyhtyeen cd-levyjä?

Kysytty

Hämeenlinnan kaupunginkirjastossa ei ole, olisiko jossain laitanattavissa "Small Town Singers" -nimisen ruotsalaisyhtyeen cd-levyjä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä löytyy.
Vaasan kirjastossa on mm. 3 cd-levyä:
En bukett med rosor : 40 älskade sånger
Om maskros och tjärdoft : 20 visfavoriter
Så skimrande var aldrig havet : 20 visfavoriter
Käänny kirjastosi puolen ja pyydä että hakevat tietoa sinulle.