Hämeenkosken historiaa koskevaa kirjallisuutta

Kysytty

Hämeenkosken historiaa koskevaa kirjallisuutta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alla Hämeenkosken paikallishistorian teos ja muita aiheeseen liittyviä teoksia.
Lähteenä Suomen kansallisbibliografia, joka löytyy
https://fennica.linneanet.fi/cgi-bin/Pwebrecon.cgi?PAGE=sbSearch&SEQ=20…

Kosken pitäjän vaiheita / kirjoittanut: Aura Jurva
Julkaisija: [Hämeenkoski] : [Hämeenkosken tili ja notariaatti] , 1999

Kotiseutumme värikuvina : Kärkölä ja Hämeenkoski / [toimitus: Jan Södersved ... et al.]
Julkaisija: Lohja : Aero-kuva , 2005

Sata vuotta hämeenkoskelaista urheilua 1897-1997 : Kosken Kuohu 90 vuotta, Hämeenkoskettaret, koskelaista suojeluskuntaurheilua, Kosken Kopparit, Pihkasalmen Piristys, Koski HL -71, SC Kosken Dynamo, Hämeenkosken Ratsastajat, Putulan nuorisoseura Riento ja sen urheiluosasto Voima / koonnut Uljas Kiuru

Kosken Hl VPK:n naisjaoston 15-vuotishistoriikki 1981-1996
Julkaisija: [Koski] : [Kosken Hl VPK, naisjaosto] , [1996]

Toimintaa sotien aikana ja niiden välillä : koskelaisten sotahistoriaa sekä maanpuolustustyötä sotien aikana ja niiden välillä 1918-1944 / Pasi Vainio
Julkaisija: [Hämeenkoski] : Rintamaveteraaniasiain neuvottelukunta , 2000