Haluamme perustaa Karjalohjalle elokuvakerhon. Mistä saamme tietoa elokuvakerhon perustamisesta tai siitä, millä ehdoilla saamme esittää julkisesti elokuvia…

Kysytty

Haluamme perustaa Karjalohjalle elokuvakerhon. Mistä saamme tietoa elokuvakerhon perustamisesta tai siitä, millä ehdoilla saamme esittää julkisesti elokuvia paikkakunnalla. Kysymys ei olisi liiketoiminnasta vaan kerhotoiminnasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannattaa ottaa yhteyttä Varsinais-Suomen elokuvakeskuksen yhteydessä toimivaan Elokuvakerhopalveluun. Elokuvakeskuksesta saa neuvoja ja palvelu mm. välittää elokuvia suomalaisille elokuvakerhoille ja järjestää koulutusta.

http://www.vselokuvakeskus.net/