Otsikko
Haluaisin vinkkejä maailmanuskontoja käsittelevästä kirjallisuudesta.

Kysytty

Haluaisin vinkkejä maailmanuskontoja käsittelevästä kirjallisuudesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Muutama teos, jotka käsittelevät maailmanuskontoja:

Maailman suuret uskonnot / Markus Hattstein, [Köln] : Könemann, cop. 2005

Nykymaailman uskonnot : alkuperä, historia, usko, maailmankuva / Franjo Terhart, Janina Schulze, Bath : Parragon, cop. 2007

Maailman suuret uskonnot / Michael Keene, Helsinki : WSOY, cop. 2004

World religions : the illustrated guide / general editor: Michael D. Coogan, London : Duncan Baird, 2003

Maailmanuskonnot ja moderni länsimainen rationaalisuus : kirjoituksia uskonnonsosiologiasta / Max Weber, Tampere : Vastapaino, 2014 (Tallinna : Tallinna Raamatutrükikoda).

Voit etsiä vastaavia teoksia HelMetistä (www.helmet.fi) esim. hakusanoilla maailmanuskonnot, uskonnot ja eri uskontojen nimillä.