Otsikko
Haluaisin varata kirjan mutta en pysty varaamaan seutu varausta koska niteitä ei ole lainattavissa. Eli pitääkö kirja olla vapaana jotta sen pystyy varaamaan?

Kysytty

Hei! Haluaisin varata kirjan mutta en pysty varaamaan seutu varausta koska niteitä ei ole lainattavissa. Eli pitääkö kirja olla vapaana jotta sen pystyy varaamaan?

Vastaus

Vastattu

Kyllä, keski.finna.fi -verkkokirjastossa seutuvarauksen voi tehdä vain hyllyssä ja lainattavissa olevaan aineistoon. Ottamalla yhteyttä omaan kirjastoon, esim. puhelimitse, sähköpostilla tai käymällä, varaus voidaan kuitenkin tehdä halutulle noutopaikalle.