Otsikko
Haluaisin uusia lainani sähköisesti, mutta en löydä siihen linkkiä kun kirjaudun helmet.fi omille sivuilleni.

Kysytty

Haluaisin uusia lainani sähköisesti, mutta en löydä siihen linkkiä kun kirjaudun helmet.fi omille sivuilleni.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kun menet omiin tietoihisi, pitäisi vasemmalla, lainojesi yläpuolella olla laatikko jossa lukee joko "uusi kaikki lainat" tai "uusi merkityt lainat". Jos uusit lainat jälkimmäisellä tavalla sinun on ruksattava ne lainat jotka haluat uusia. Samassa kohdassa, ylinnä voit vielä järjestää lainat eräpäivän mukaan, jolloin näet helpommin mitä kaikkea pitää uusia.

Toivottavasti nyt onnistuu!