Haluaisin tietoa sveet walley high ''kasvot menneisyydestä'' kirjasta, koska teen siitä kirja esitelmän

Kysytty

Haluaisin tietoa sveet walley high ''kasvot menneisyydestä'' kirjasta, koska teen siitä kirja esitelmän

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sweet Valley High - sarjan päähenkilöistä Elizabethistä ja Jessicasta saat tietoa Mervi Kosken Ulkomaisia nuortenkertojia 1 -kirjasta. Kirjassa on myös tietoa sarjan tekijästä. Sarjasta on kysytty aiemminkin,joten katso Kysy kirjastonhoitajalta -palstan aiemmat kysymykset ja vastaukset http://www.kirjastot.fi/fi-FI/tietopalvelu/asiasanankysymykset.aspx