Haluaisin tietoa kirjailija Kirsi Walasta. Mitä muita kirjoja on hänen tuotannossaan. Jelena ja pohatta on juuri nyt munulla luettavana.

Kysytty

Hei ! Haluaisin tietoa kirjailija Kirsi Walasta.

Mitä muita kirjoja on hänen tuotannossaan.
Jelena ja pohatta on juuri nyt munulla luettavana.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirsi Walas on Sirpa Karjalaisen (s. 1951) salanimi. Hän on kirjoittanut omalla nimellään kansanperinnettä ja mm. jouluaiheisia lastenkirjoja 1979-: https://www.kirjaverkko.fi/kirjailija/Sirpa+Karjalainen . Kirsi Walas -nimellä ei ole julkaistu muita kirjoja kuin Jelena ja pohatta.