Haluaisin tietää, voiko TV:hen lähettää draamakäsikirjoituksia ilman varsinaisia kirjoituskilpailuja ja jos voi, niin millä osoitteella ja keneen kannattaa…

Kysytty

Haluaisin tietää, voiko TV:hen lähettää draamakäsikirjoituksia ilman varsinaisia kirjoituskilpailuja ja jos voi, niin millä osoitteella ja keneen kannattaa ottaa yhteyttä. Kanavalla ei ole väliä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleisradion nettisivuilta www.yle.fi kohdasta YLE info löytyy vastaavien ohjelmatoimittajien yhteystietoja. Heitä voi lähestyä sähköpostitse ja he varmaan osaavat neuvoa kuinka kannattaisi menetellä. TV 2:ssa on parhaillaan meneillään Tuhansien tarinoiden maa –niminen kampanja , jossa katsojat voivat ehdottaa aiheita käsiteltäväksi toimittajille (tarkempaa tietoa osoitteessa http://www.yle.fi/tv2/?p=jutut&ID=1120). Kampanjassa ei ilmeisesti etsitä nimenomaan draama-aiheita vaan enemmänkin asia-aiheita, mutta ehkä kannattaa kokeilla tätäkin kanavaa. MTV3:n sivulta löytyy vastaavasti yhteystiedot osoitteesta http://www.mtv3.fi/info/.