Haluaisin tietää perustuuko kirja Suuri hain metsästys kirj.Thompson josta on myös tehty elokuva Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa.

Kysytty

Haluaisin tietää perustuuko kirja Suuri hain metsästys kirj.Thompson josta on myös tehty elokuva Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Terry Gilliamin ohjaama elokuva Fear and loathing in Las Vegas perustuu Hunter S. Thompsonin kirjaan Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa, olet siis aivan oikeassa kirjailijan suhteen.