Haluaisin tietää nämä kirjailija Anna Heinämaasta, joka kirjoittanut kirjan Iira Moskovassa 1. Hänen syntymäaikansa 2. Perhe 3. Kotikaupunki 4. Muut kirjat…

Kysytty

Haluaisin tietää nämä kirjailija Anna Heinämaasta, joka kirjoittanut kirjan Iira Moskovassa
1. Hänen syntymäaikansa
2. Perhe
3. Kotikaupunki
4. Muut kirjat mitä on kirjoittanut
5. Muuta hyödyllistä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjailija Anna Heinämaasta löytyy tietoa kirjasta Kotimaisia nykykertojia 2. Kirjan saatavuustiedot löytyvät osoitteesta www.helmet.fi. Helsingin kaupunginkirjastoissa on myös käytettävissä artikkelitietokanta Aleksi, josta löytyy lisää viitteita kirjailijasta.