Haluaisin tietää miten tehdään arviointi erääseen projektiin onko tarjolla selvää mallia ja opastusta kuinka arviointi tehdään

Kysytty

haluaisin tietää miten tehdään arviointi erääseen projektiin
onko tarjolla selvää mallia ja opastusta kuinka arviointi tehdään

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Arvioinnista on tarjolla todella monenlaista kirjallisuutta. Tietämättä tarkemmin tutkimusaiheestasi, antaisin seuraavan neuvon.
Mene internetissä maakuntakirjastojen yhteishakusivulle:
http://www.kirjastot.fi/monihaku/maakuntakirjastot.htm
ja valitse täältä omaa kuntaasi lähellä oleva maakuntakirjasto. Kirjoita asiasanakenttään sana "arviointi" ja katso,mitä tuloksia saat. Uskon, että näin varmasti löydät itsellesi sopivaa kirjallisuutta. Kannattaa sitten aluksi kysellä kirjoja omasta kirjastostasi ja sen jälkeen esim. oman kirjaston kautta kaukolainaksi vaikkapa jostain maakuntakirjastosta.