Haluaisin tietää miten saan kirjastokortin ja paljonko sen hankkiminen maksaa? minulla on joskus ollut kortti mutta en enään tiedä missä se on koska en ole…

Kysytty

Haluaisin tietää miten saan kirjastokortin ja paljonko sen hankkiminen maksaa? minulla on joskus ollut kortti mutta en enään tiedä missä se on koska en ole käyttäny sitä aikoihin. kiitos...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uusi kirjastokortti kadonneen tilalle maksaa meillä Vaasan kaupunginkirjastossa 2 euroa. Saat uuden kortin lähikirjastostasi esittämällä voimassaolevan valokuvalla varustetun henkilöllisyystodistuksen, passin ajokortin tms. virallisen henkilökortin.