Haluaisin tietää mitä kaikkia kirjoja rosamunda pilcher on kirjoittanut?

Kysytty

haluaisin tietää mitä kaikkia kirjoja rosamunda pilcher on kirjoittanut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kesän ääniä ja Simpukankerääjien lisäksi Rosamunde Pilcherin kirjoittamia romaaneja ovat myös Aikainen kevät(1994), Kaksosten merkeissä(1992), Myrskyn aika (1993) ja Syyskuu (1991. Nummi-Pusula on yksi kuudesta Luoteis-Uusimaan Lukki-kirjastoista, joissa on lainattavina Pilcerin kirjoja (http://nummi-pusula.kirjas.to/). Niitä voit myös kysellä antikvariaateista, joista niitä voi vielä hyvällä onnella löytää.