Otsikko
Haluaisin tietää missä päin suomea isäni Pauli Johannes Ryynänen syn.4.7.1924 Taisteli jatkosodassa ?

Kysytty

Haluaisin tietää missä päin suomea isäni Pauli Johannes Ryynänen syn.4.7.1924
Taisteli jatkosodassa ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Puolustusvoimissa palvelusta suorittaneiden tiedot (palveluspaikka ja aika, palkitsemiset, rangaistukset, ylennykset jne.) käyvät ilmi kyseisen henkilön kantakortista. Sotien aikaisissa kantakorteissa on tiedot myös mahdollisista taistelupaikoista. Kantakortin voi tilata Kansallisarkistosta. Tilausohjeet ja lisätietoja arkistolaitoksen sivuilta:

https://www.arkisto.fi/fi/palvelut/n%C3%A4in-tilaat-kantakortin