Otsikko
Haluaisin tietää, missä osoitteessa Helsingin kähertäjäkoulu sijaitsi n. vuosina 1964-65. Vanhoista puhelinluetteloista olisi varmaan apua.

Kysytty

Haluaisin tietää, missä osoitteessa Helsingin kähertäjäkoulu sijaitsi n. vuosina 1964-65. Vanhoista puhelinluetteloista olisi varmaan apua.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aluksi Helsingin kähertäjäkoulu toimi Helsingin Naiskampaamokoulun tiloissa Yrjönkatu 8-10, mutta v. 1949 se sai uudet tilat Perämiehenkatu 3:sta, johon pääsi muuttamaan toukokuun alusta 1950 vuoteen 1961 asti, josta lähtien koulu toimi Läntinen Brahenkatu 2:ssa (Helsinginkatu 25).