Haluaisin tietää missä kirjassa on Daniel Darsing nimisestä henkilöstä kirjoitus.Netistä en löydä mitään hänestä.Tiedän hänestä jotain:hän oli erittäin itara…

Kysytty

Haluaisin tietää missä kirjassa on Daniel Darsing nimisestä henkilöstä kirjoitus.Netistä en löydä mitään hänestä.Tiedän hänestä jotain:hän oli erittäin itara ja oli tästä kuuluisa ja hän eli muistaakseni 1700 luvun luppupuolella,valitettavasti muuta en hänestä muista.Nimestä olen perin varma koska hänestä usein puhuin kaverini kanssa joka on kuollut.Kyseessä on Suomenkielinen kirja.Löytyisikö näillä tiedoilla kirja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valittujen palojen vuonna 1990 julkaisemassa kirjassa Totta vai tarua? on Daniel Dancerista (k. 1794) vajaan sivun mittainen artikkeli 'Saitureiden kuningas : miten pitkälle kitsaus voi mennä?'.